Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Sunday, September 19, 2010

Satu hari di hari raya ke empat....

 My hubby ajak aku pergi REMBAU beraya kat rumah kawan dia......jauh tu dari JELEBU ke REMBAU....tapi puashatilah....pasal aku  tak sempat makan tengahari kat rumah sebelum pergi bila sampai mak kawan Hubby tu hidangkan lemang panas dan rendang basah......ada mehoon dan mee kari lagi....kenyanglah perut aku.

Pastu balik lik ke jelebu dan aku ajak Mak,Abah dan adik beradik aku yang lain kerumah bapa saudara kami yang tak sempat di kunjungi hari raya pertama hari tu.

Okey hari ni kita ke rumah paklang dan pakcik aku lak....jooommmm!!!!


Ini rumah Pak cik Hashim aku....sepupu kepada Abah aku...banyak kuih raya kat rumahnya ....makan sorang-sorang gerenti tak habis!!


Ini pulak beraya ke rumah Pak Lang aku....abang kepada emak aku....Tak banyak sangat kuih tapi okeylah pasal aku pun dah kenyang sangat....tapi kuih dan air sirap dah sedia menunggu sebelum kami sampai....cayalah Pak lang tak payah kami tunggu lama-lama!!


CN : Slow-slow sikit raya ke empat ni pasal esok nak serang rumah sedara mara di luar jelebu pulak!!


SALAM UKHWAH:
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails