Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Friday, September 10, 2010

Satu Hari Di Hari Raya.....

Angin satu badan aku bila line BB celcom kat rumah mertua sangatlah lembab....nak postkan satu entry pun payah.....terpaksa aku dok menung dpn lappy tu berjam-jam tunggu loading....last-last entry aku reject!!

Ni sekarang aku dah ada kat rumah mak aku....tapi belum ada masa nak uploadkan gambar-gambar siang tadi.....kasi perut aku yg memulas ni reda dulu....baru aku tulis laporan terkini aku.....siang tadi melantak tak hingat dunia.....maklumlah raya pertama macam-macam hidangan berat-berat yg keluar.....aku pun balun tak hingat dunialah.....segala jenis "mak nenek" mee dan nasi aku sapu....pasni berat badan aku pun naik...jangan darah tinggi naik sudahlah....setakat ni aku terselamat lagi dari penyakit tu walaupun mak/abah dan adik aku dah pegang rekod penyakit tu tapi aku maintane lagi....minta-minta di jauhkanlah!

Okey...tido dulu esok pagi nak ketuk pintu rumah oghang lagi....selamat malam semua!!!

CN : Nasib baik aku kahwin orang dekat-dekat je....

SALAM UKHWAH

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails