Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Sunday, October 23, 2011

LEMPENG MAGGIE LAGI.



Dah malam dah dah nak pagi lak balik baru ada masa nak up entry sarapan pagi tadi..... lepas je PRINCE habis taekwando pagi tadi aku terus berkejar drive balik ke kampung tolong mak aku buat serba sedikit kuih muih untuk kedatangan tetamunya petang tadi...... jadinya lambatlah dapat aku masukkan gambar lempeng maggie aku sarapan pagi tadi...... sebelum ni aku dah buat dah lempeng maggie ni jadi tak perlulah aku nak taip satu-satu yea lagipun berukben aku ni lembab bebenau malas aku nak tunggu lelama..... kalau nak tengok cara aku buat leh semak kat SINI





Aku makan lempeng ni cicah dengan tumis sambal petai yg aku masak untuk makan malam semalam...... cuma kali ni aku buat letakkan sekali perencah maggie tu tapi cuma 2 peket sahaja untuk 3 bungkus maggie berbeza dengan yg aku buat sebelum ni.

Okey jumpa lagi dan selamat malam.


 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails