Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, December 27, 2010

Apa punya nasib daaa...!!!

Hari ini memang hari malang aku......serba serbinya serba tak kena...!!

1) PC DELL aku kat ofis tu buat perangai pulak.....di serang viruuuusss....sejak petang jumaat hari tu      lagi....angin satu badan aku hari ni bila PC tu asyik restart jeeee.....dan lebih parah lagi bila aku tak dapat online.....jadi aku tak dapatlah berblog dan blogwalking siang tadi....terasa hidupku sepi dan kosong macam kekasih dah lari tinggalkan aku je rasanyaaaaa....huhuhu!!!!

2) Dah lah PC buat perangai printer aku pun buat penyakit...nak print dokumen macam nak buat surat nak jumpa agung.....kejap-kejap printer tu pusing ke depan kejap-kejap dia pusing kebelakang......sehelai dokumen aku kena ambil masa dekat 5 minit untuk setting printer tu aje.....banyak buang masa aku betuuuulll!!!!

3) Nak call hubby tapi tak dapat....cek punya cek rupanya dah tamat tempoh walaupun ada bakinya lagi....bukak purse aku pasal ingat hari tu ada beli topup baru tapi tak ada.....ingat-ingat balik rupanya malam tadi aku dah buang kertas tu dalam tong sampah!!!

Haaa...baru padan muka aku balik dari kerja tadi terus menyelongkar tong sampah....nasib baiklah ada lagi kertas topup tu...kalau tak rugi aku.....nilai duit tuuuuu !!!


CN : Memalam ni kat rumah aku berukband aku pulak yg buat hal...aduuuhhh!!!



SALAM UKHWAH:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails