Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Tuesday, December 21, 2010

Bagaikan KAMIKAZE yg menjunam jatuh.....

HALLOOOO....!!!!
Bersiaran kembali di tempat biasa mengunakan harta benda syarikat PC berjenama ACER


Lama sudah tidak mencoret disini....hampir seminggu...Nak ucapkan terima kasih kepada seorang teman blogger yang ambil berat dengan cuti rehat aku yang panjang ni....siap bagi amaran " JGN REHAT LAMA SANGAT "....aku akui kebenaran kata-kata itu.....sedikit sebanyak akan menjejaskan trafik blog ini jugak kalau terlalu lama menyepi diri takut nanti tumbuh hutan belukar pulak...terima kasih kamu yg perihatin ya....

Kenapa aku akui kata-kata itu......kerana trafik aku menjunam teruk macam kapal perang kamikaze yang menjunam jatuh di tembak pada perang dunia ke 2 dulu...


 Dashatkan...??? (kedit utk Mr Gugell gak)

Gambaran adalah seperti gambar di atas samaada dalam nuffnang mahupun trafik blogspot ni sendiri. Walaupun trafik aku sebelum ni bukanlah sehebat blogger yang lain dan tak setinggi menara petronas tu tapi kali ini ia menjadi lebih teruk dari sebelum ni ( buatlah lagi....baru seminggu puuuun!!)

Okk..okkk....fikiran yang tenang akan memberikan hasil yg berkualiti ( kualiti sgt kerr...?? )
Apa pun aku akan terus menulis selepas ini.....bukankah aku yg telah memilih dunia ini ?!!


CN : Terasa rindu lak nak berkejar-kejaran trafik dengan blogger-blogger yang lain tu.


SALAM UKHWAH:

2 comments:

Anonymous said...

traffic tinggi tapi orang just singgah sebab nak up traffic pon tak best gak..paling best kalau da orang enjoy bila datang blog kita walaupun traffic kita rendah...kan2??hahaha

SITI NOARIZAH ARIS said...

PIDUT..

Ye betul...ramai sggh tggl jejak tapi x lepak2 pun...yg sggh dan lepak2 smbil baca2 tulah plg di hargai walaupun cuma seorg.

sy lbh suka sggh & baca walaupun ia hanya dpt beberapa BW aje...yg penting kita sokong hasil tulisan blogger yg kita sggh tu...penat tau dyorang tulis dan perah idea sendiri.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails