Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, December 13, 2010

UPDATE..!!!!!

Assalammualaikum....,


Baru malam ni aku dapat UPDATE blog aku....sabtu dan ahad aku berada di rumah adik aku di SRI KEMBANGAN....oleh kerana line internet di rumahnya ada masalah aku langsung tak dapat tengok blog aku ni apalah lagi nak mengunjungi rakan taulan dan sanak saudara blogger2 yang lain.

Blog RKTS ni telah tersenarai dalam BLOG PILIHAN MALAYSIA 2010....aku berada di dalam SENARAI BLOG BARU PILIHAN 10.....jadi jika ada sesiapa yang sudi untuk mengundi blog RKTS ni kalian semua boleh undi di no 375......silalah mengundi di link kat bawah ni...

Silalah undi no:375 (group 10)

Tiada apa-apa paksaan undilah dengan sukarela......Aku juga nak ucapkan terima kasih kepada sesiapa yang telah mengundi aku secara ikhlas sebelum ni......DAN terima kasih juga kepada semuaaaaa yang mengunjugi RKTS dalam 3 hari ini......aku meminta maaf tak dapat datang mengunjungi kalian dengan segera TETAPI aku akan cuba membalas setiap kunjungan yang meninggalkan jejak dalam CBOX aku dan membalas undian mereka2 yang telah mengundi RKTS seberapa cepat yang boleh.


CN : Aku sayang kalian semuaaa...Terima kasih banyak2 !!!!!!


SALAM UKHWAH


2 comments:

Cik Puan iLa said...

dh undi 375...
jom undi cik ila..199...

SITI NOARIZAH ARIS said...

tRIMA KASIH...SY DH UNDI NO 199..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails