Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Tuesday, December 7, 2010

Orang lain cuti aku kerja.....UWAAAAAA !!!!!!

SALAM MAAL HIJRAH 1432H BUAT SEMUA YG MASUK KE SINI...!!!


< credit to gugell >

Pagi yang amat menyedihkan ......pabila aku terpaksa bangun awal seperti biasa dan bersiap ke ofis walaupun hari ni ramai orang bercuti kerana MAAL HIJRAH!

TAPIIII.....aku amat gumbira sekali apabila dapat memandu lebih 80km sejam di tengah-tengah jalan senawang ni yang berderet dengan trafic light bermula dari depan taman perumahan aku sampai ke tempat aku bekerja.....maka dengan ini aku dapat sampai hanya kurang 5 minit dari rumah aku (kebiasaannya hampir 10 minit ) dengan kelajuan seperti itu sebab jalan amat lenggang DAN trafic light berwarna hijau jeee...hehe!!

Kau orang ingat senang ke aku nak dapat peluang macam ni hari biasa......dengan kesesakkan jalan yang teruk kat sini pagi2.... pastu trafic light bersepah-sepah....membuat kat pemanduan kau akan jadi semakin lambat lagilah pulak kalau keluar rumah lambat lagi buat hati paneeehh dengan kereta berderet-deret kat sini......dah tu ada pulak atok-atok dan nenek-nenek yang bawa kereta pagi-pagi macam nak makan asap dan angin....kereta lembu pun lagi laju dari dia bergerak !!

Aku rasa ramai gak yang cuti hari ni pasal pagi-pagi ni aku tengok dah ramai orang menjenguk BLOG RKTS yang tak seberapa ini...ATAU....kau orang pun macam aku jugak kena kerja tapi tak sibuk jadi boleh lah menyibukkan diri UPDATE dan BW kan..kan..kan ????

Aku punya cuti untuk tahun ni tinggal 1 hari jadi tak leh wat apalah...kena gak simpan sampai hujung bulan ni...maklumlah aku kan berkeluarga kena plan cuti baik2...company aku kerja ni tak ambil  1 MUHARRAM sebagai holiday tapi kami boleh ambil A/L untuk cuti...kalau cuti aku byk lagi dah cuti dah aku hari ni.....!

Sooo...dengan kesibukkan kerja yang tak seberapa inilah aku ada masa untuk mengUPDATE blog aku ni pagi2....kau oarng sekarang kat mana...kat ofice gak ke cam aku...kat umah ke lepak-lepak...atau kat shopping compleks pergi mengabihkan duit ?

CN: Seronok kerja bila ramai orang yang cuti ni....leh buat apa je yang kita suka!!


SALAM UKHWAH:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails