Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Thursday, December 30, 2010

Kalendar dan Diary 2011.



Aku dah dapat kalendar ,diary dan desk planner untuk tahun 2011.....sememangnya company aku ni akan meriah dgn benda-benda macam ni bila hujung tahun.....macam-macam jenis kalendar dan diary yang akan di hantar oleh supplier kepada kami..... nak nak pulak aku ni dalam delivery department benda-benda macam ni memang penting untuk aku.


Yang ini semua aku punya 1 diary, 2 kalendar dan satu executive desk planner  khas untuk aku punya kerja untuk tahun 2011 !!


Sekarang aku tunggu tahun baruuuuu jeee......untuk buka diary baru....hehehe!!!


CN : Lagilah tak sabar nak tengok angka terbaru dalam payslip JAN 2011 nanti...


SALAM UKHWAH;

2 comments:

Riha NCL said...

xda lebih ke?
nak satu...

^_^

SITI NOARIZAH ARIS said...

RIHA...boleh je nak berapa..nnt sy postkan..hehe!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails