Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, December 15, 2010

Bukan Yang Terakhir......

SALAM SAYANG PADA SEMUA....

(kedit to gugell)

Untuk beberapa hari ini mungkin aku tak akan update apa2 entry pun di RKTS ini buat sementara waktu....kepada blogger2 yang sentiasa sudi singgah ke sini aku ucapkan terima kasih kehadiran kalian di alu-alukan pintu rumah kecil ni  tak berkunci.

Aku juga nak ucapkan TAHNIAH kepada mana2 blogger baru yang berjaya tercalon dalam undi kedua di BPM 2010 nanti....semoga persaingan ini menambahkan lagi semangat kita untuk terus menulis.

Aku nak istirehatkan hati dan otak aku dulu.....kalau aku terus menulis dalam keadaan begini takut aku merapu yang bukan-bukan pulak nanti.....ada kesempatan masa aku akan balas balik kunjungan kalian....aku nak jadi pembaca aje buat masa ni takmo tulis apa2 dulu !!

( kedit to gugell)


CN : Esok 10 MUHARRAM  Niat puasa - "Sahaja aku berpuasa esok hari sunat hari Asyura kerana Allah Taala." Fadilat - Diberi pahala seribu kali Haji, seribu kali umrah dan seribu kali syahid dan diharamkannya daripada neraka. 


SALAM UKHWAH:


4 comments:

alinac lover said...

selamat berpuasa

CT NoArIzAh ArIs said...

Selamat berpuasa juga kepada yong..hehe!!

PIDUT ASiS said...

jangan rehat lama2 sangat..XD

CT NoArIzAh ArIs said...

PIDUT...ok tgh cari idea ni nk tulis apa...trima kasih atas perhatian & ingatan.!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails