Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, October 13, 2010

Kepala Tong Gas Aku bocor!!


Petang tadi My hubby tefon bagitau ada orang datang ke rumah untuk periksa tong gas yang aku gunakan....sebenarnya beberapa tahun dulu pun ada salesmen entah dr syarikat mana aku pun tak ingat datang kerumah untuk buat pemeriksaan getah dan tong gas yg kita gunakan.....biasalahkan sambil-sambil periksa juallah barang sekali....aku ada beli barangnya dan dapatlah insuran jika terjadi apa-apa jika berpunca dari masalah tong gas.

Kali ni mereka datang lagi....seperti biasa chek getah hos dengan air sabun dan kepala tong gas sekali....tapi bila letak air sabun kat kepala tong gas tu ada sesuatu yg mencurigakan....KEPALA TONG GAS AKU BOCOR !!!!!!!!

Selisih le malaikat 44.....nasib baik My hubby ada kat  rumah masa orang datang chek kalau tak sampai waktu ni haram pun aku tak tau kepala tong gas tu bocor.....aku duk masak kat situ hari-hari !!

Mungkin tak teruk sangat kebocorannya tu yg aku tak bau apa-apa pun kat dapur tu ( atau hidung aku yg tersumbat???). My hubby telefon aku dan bagitau nak tukar tong gas tu kat kedai mamak yg dia beli hari tu....aku suruh dia pergi tukar cepat-cepat sebelum aku balik....kang aku nak masak pakai tong gas yg bocor tu tak nak aku....sanggup aku mogok masak hari ni.

Ni semua yg buat aku takut nak duduk kat dapur tu lama-lama.....petang tadi aku masak pun rasa cuak je walaupun dah tukar tong yg baru.....harap-harap tak adalah apa-apa yg buruk berlaku...Amiiiiiiiin !!

 CN: Nak pinjam hidung kartun picanto tu lah!!

SALAM UKHWAH

2 comments:

xazryx said...

hish .bahaye la klu x perasan an .

ct noarizah said...

Ye...pasni nk selalu cium tong gas tu...huhuhu!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails