Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Saturday, October 2, 2010

Dah keluar asap atas kepala aku ni!!

Bengang campur geram campur sakit hati campur menyampah campur macam-macam persaanlah lagi bila line internet berukband aku ni buat hal......!!!!!

Masa aku nak update blog masa tulah line ni lembab gila macam siput babi....merangkak-rangkak....terhensot-hensot.....lebih-lebih lagi kalau aku nak upload gambar......tapi bila anak-anak aku layan youtube ke game online ke elok je pulak laju sihat walafiatnya dia!!

Dalam kepala otak aku ni dah mula fikir nak beralih arah dah ni.....pakai line lagi best kot.....tapi tak dapatlah aku nak heret lappy aku ni ke hulu hilir.....tak dapatlah aku nak bertenet kat kolam mancing ke tepi pantai ke taman reakrasi ke.....ataupun aku cuba berukband yang lainlah pulak!

CN: Makin kelabu asaplah jadinya.....

SALAM UKHWAH:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails