Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, October 18, 2010

Anak dara aku merajuuuukk !!


Ala..ala...cayang bucuk anak dara ummi...hehehe!!

Apalah kono ea anak daro den tu.......tak pasal-pasal merajuk lak malam ni....tadi adik dia ajak makan betik pun tak mo....sedangkan si betik itu kegemarannya....cakap dengan aku pun sepatah je...tanya dua patah dia jawab sepatah...aku tanya 1 patah dia jawab setengah patah je....kalau tak tanya??

Ni semua pasal aku tak meng APROVE kan permintaan dia nak bawa  kamera digital olympus aku ke sekolah!!

Alahai...belum akhir tahun lagi dah nak berposing-posing...inilah bebudak sekarang!

Masa aku sekolah dulu usahkan kamera digital yang kamera cap ayam pun aku tak ado....tak kisah pun nak bergambar bagai....bila sekolah ada wat sesi bergambar hujung tahun merasalah tayang muka tembam aku dulu depan kamera....kalau tak tak adalah!!

Itupun bergambar kena berkira-kira jugak....berjimat-jimat tak leh ambik hemtam koromo jee...sekarang gambar kau  tak cantik leh ambik berulang2 sampai puas hati.....digital lah kata kan!!


CN : Sian kat aku dan kawan-kawan aku dulu....!!

SALAM UKHWAH

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails