Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, October 20, 2010

Terkunci Dalam Bilik Air !!


Petang tadi terbaca status seorang kawan sekolah aku dulu dalam FB......dia terkunci dalam bilik tidonya....nak tergelak pun ada...dah jadi macam anak dara dolu-dolu pulak dah kena kunci dalam bilik.....Tapiiiii korang jangan salah paham lak bukan aku nak gelak pasal dia tapi pasal aku yang pernah ada kes sama macam kawan aku tu....bezanya aku dalam bilik air yeeeee!!!

Aku pergi rumah adik aku.....kat SRI KEMBANGAN....oleh kerana aku ni spesis yang masuk bilik air tak reti-reti keluar awal aku telah di kerah umtuk mengunakan bilik air atas kat dalam bilik adik aku ni.....bilik air tingkat bawah orang lain nak gunakan....kalau tunggu aku kang ada yg mengamuk pecahkan pintu bilik air lak nanti!!

Oleh kerana aku TERsangatlah seronok mandi sorang2 kat atas tu pasal tak ade orang lain sibuk2 ketuk pintu.....aku tertekan tombol pintu tu kuat sangat....sedangkan adik aku dah pesan pintu tu ada masalah!!

Dah lepas mandi pusing -pusing tombol tu pintu lak tak boleh terbukak....aku gegar pintu tu kuat-kuat pun tak bolek gak!!.....ah sudah....takkan nak duduk terus kat dalam ni.....kebetulan semua orang kat tingkat bawah....kat sapa lak aku nak minta toloooong??

Dengan sekuat hati aku jeritlah panggil nama orang...habih semua orang dalam rumah tu aku panggil namanya tak ada sapa pun datang....lastly anak adik aku yang masih kecik tu yg datang...itupun lepas aku dah lama terjerit-jerit macam orang gila kat dalam tu.

Anak adik aku tu panggil mummy nya dan bagi tau aku terkunci dalam tu......lepas adik aku bukak pintu dari luar baru aku boleh keluar...kalau tak mati kejung dek sejuk aku kat dalam bilik air tu!!


CN:  Moral dari cerita di atas jgn buat bilik air orang macam bilik air kat umah ko sendiri!!


SALAM UKHWAH

7 comments:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

bahaya jugakan,...

ayu pun kalau lif or bilik air..selalu pikir yang bukan-bukan..

biasalah org penakut...heheheh

issnita said...

samekom....kekeke.nak gelak juga.nasib baik mereka ada kat rumah kalau dbueknyo mereka keluar jadi hantu bilik airle nampaknyo...

noor azilah said...

bile punye cite nie...????
klakar lak aiiii....!!!!
hehehehehehehehe......

noorazilah said...
This comment has been removed by a blog administrator.
alinac lover said...

haha.. mcm2 la ek..penah juga baca cerita mcm ni..ayah dia terkunci dlm bilik air~

CT NoArIzAh ArIs said...

Next time kena ltk telefon dlm b.air utk kecemasan...eerrr lik umh nk request dgn hubby lah!!

CT NoArIzAh ArIs said...

Rahayu....sy plg takut klau kt syiling b.air tu kita leh nmpak tgki...terbyg2 klau tgki tu jatuh time mandi...uwaaa!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails