Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Sunday, October 3, 2010

Kek Cik Mat gebu punya pasaaalll!!!

Aku ni baru balik dari bershopping......sambil-sambil bawa anak-anak aku jalan-jalan belilah barang dapur sikit termasuklah bahan-bahan tambahan nak wat kek coklat perasa pudina.

Semalam singgah kat DAPUR TANPA SEMPADAN hak milik kekal Cik Mat Gebu pakar masak-masak dari Sedenak tuuu.....tiba-tiba tergoda lak tengok resepi kek pudina dia tu....pergi masuk dapur aku ada separuh je bahan-bahan yang ada....bahan utamanya perasa pudina dah tentulah tak ada pasal aku tak pernah wat kek perasa pudina pun sebelum ni......ubat gigi perasa pudina tu adalaaahhh!!!

Yang buat aku jadi berangin tu bila tak jumpa pun perasa pudina tuu.....haa hambik kau.....3 pasaraya terkenal kat senawang ni aku pergi tapi tak adoooooooo!!!!!!

Hapa punya sangaplaahhhh....perasa pudina pun tak ada takkan nak ke sedenak pulak kooottt!!!

Aku simpanlah dulu niat & bahan-bahan kek yang dah beli tu....dah jumpa nanti baru aku buat.....sekarang ni mood nak wat kek aku dah kantoi.....aku cium bau pudina ubat gigi aku ajelaaahhh!!!

CN: Tekak dan lidah aku tak berangin tapi badan aku ni yang berangin-angin!!


SALAM UKHWAH:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails