Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Friday, October 15, 2010

Bajet Tahun 2011 - banyak yg aku suka.

Assalammualaikum semuaa.....dah dengar bajet 2011 yang di bentangkan oleh Perdana menteri kita petang tadi?.....aku yakin semua rakyat Malaysia terutamanya penjawat2 awam meletakkan telinga mereka di radio dan mata di hadapan telivesyen petang tadi.....bagi sesiapa yg tertinggal mengikutinya dan nak tahu lebih lanjut boleh masuk kat  SINI BAJET 2011  ya!


okkk....kerajaan kita tak pernah lupa kan sumbangan kaum HAWA dalam membantu membangunkan tanah air bertuah ini.....itu pasal setiap tahun ada bajet di sediakan untuk kita semua.....dalam banyak2 tu ada satu perenggan yg menarik perhatian aku.....mengenai kerja separuh masa untuk golongan wanita yg telah berumah tangga ( akulah tuuuu.. )

Kerajaan menyeru PIHAK SWASTA mengambil wanita bekerja separuh masa....aku minat yg ini..hehe!!

Agak-agaknya majikan aku tu ada dengar tak pengumuman BAJET tu petang tadi ?

Leh le aku isi borang...pagi kerja petang aku duk rumah......anak-anak aku tentu sukaaaaaa!!!!

Kalau majikan aku setuju buat macam ni aku konfem 100% akulah wanita pertama yang angkat tangan dulu dalam ofis ni!!


CN : Apa macam bos boleh ka ???


SALAM UKHWAH

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails