Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, October 27, 2010

Sibuk dengan bola !!

Sana sini asyik cerita bolaaaaa jee.....

Hari sabtu ni sejarah N.sembilan Dan Kelantan berulang sekali lagi......pemain-pemain sama-sama berlari di tengah padang semata-mata nak menyepak sebiji bola...kat atas tu dalam stadium gegak gempita penyokong menjerit-jerit memberi sokongan......yang kat rumah tu pulak awal-awal  lagi dah pegang remote T.V tak bagi orang lain tukar channel lain.....ini semua pasal bola...hanya sebiji bola...!!

Terima kasih untuk En Google bagi aku pinjam gambar ni.


Lebih hebat lagi untuk 2 tahun berturut-turut ni N.S bertemu Kelantan untuk final.

Haaiii adik ipar aku ada sorang orang Kelate.....isterinya iaitu adik aku dah terang2 lah penyokong N.S....bergasaklah kat rumah tu sabtu ni.......jangan pulak nanti pemain kat stadium tu menyepak bola adik aku dan suaminya menyepak periuk belanga pulak......pemain menang dapat imbuhan....engkau berdua dapat perbalahan lak nanti!!

Tapikaaannn......aku dengar citer kalau Kelate menang adik aku dapt makan sate kijang....kalau N.S menang si suami merasa lak makan sate rusa......kalau dua dua daging tu tak ado alamat ea korang makan sate ayam jolaahh yoooo..!!!


CN: Aku nak sokong dua dua sekali  dapat gak tumpang makan sate free !!


SALAM UKHWAH

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails