Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Thursday, October 28, 2010

Al kisah di meja makan.

Masa :7.30 malam.


My prince : ummi..ummi...tadikan kat sekolah may dah buat baaaiiikkk !!!

My princeS : Habih selama ni ko x baiklah yeeee !! ( budak ni memang suka sakat adik dia  )

My prince : Bukan camtu...hari-hari may baik tapi kan hari ni sir puji maaayy...ummi nak tahu kenapa ?

Aku: Cerita jelaaahhh...( sebenarnya aku dh nak tercekik makan pasal tak minum air )

My prince: Tadikan masa may jalan ke kantin ( aku ringkaskan lah ayat dia ni kang aku tulis panjang2 korang semua letih lak baca )......may terjumpa beg dompet......pastukan may ambiklah beg dompet tu may tengok dalam tu ada duit $4.00 mii..!!

Aku : ( mata dah buntang sikit ) habih tu ko ambik duit tu ke ????

My prince : Taklaaahh....may ajak kawan may hantar beg dompet tu kat sir....pastukan masa may nak balik kelas dari kantin may nampak budak punya dompet tu ambik dompet dia kat sir....waktu tu kan sir nampak may...sir jerit kat may...."BAGUS REDZA....." sambil buat tanda bagus kat may mii !!

My princeS : Eeleehh..baru sikit dah heboh ( dengan gaya muka skema dia )

My prince : Mestilaaaahh...ummi mesti suka kan mi...sebab may dah tolong orang !!

Aku : Baguslaahh...lenkali kalau jumpa dompet wat camtu jgn ambil barang atau duit orang...bagi pada cikgu....cikgu suka ummi pun sukaaaa!!

My prince : Tengok kak ummi suka kat maaaayyy !!

My princeS : ( Tunjuk muka muncung itik )



SALAM UKHWAH:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails