Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, October 4, 2010

Badan kat ofis...hatiku di Carefour.

Semalam masa jalan-jalan kat Carefour dengan anak-anak aku....aku TERsinggah kat salah satu kedai handphone kat situ....tiba-tiba mata aku terpandang kat satu model NOKIA terbaru yg baru je ada kat pasaran 1 Oktober hari tu.

Leng chai tu pulak ayat aku puuunyalah cantik.....Harganya pun leh tahan gak...kira dalam budget akulah.....model ni ada iras-iras macam blackberry tuuu.....dia siap bagi jaminan terbaik untuk aku......siap suruh aku g compare harga dia dgn kedai kat sebelah dia tu lagi.....ni yang buat aku tak leh tahan ni!!

Aku rasa macam sekarang je nak terbang ke carefour tu.....semalam tak mau beli dulu nak pikir-pikir dulu....lagipun phone aku sekarang ni ok lagi tapi dah 3 tahun aku guna dah.....teringin gak nak tukar yang baru.....model yang aku nak ni pulak cuma ada 2 unit je kat situ.....ni semua yang mengoncangkan iman aku ni......silap haribulan kang petang ni gak aku beli.

Kalau aku tak beli petang ni takut aku mengigau lak ke carefour tengah-tengah malam kang!!


CN: Ni yg aku malas nak singgah menyinggah ni kan dah terjerat...pantang betullah!!


SALAM UKHWAH:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails