Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Thursday, November 3, 2011

Hantu bola.



Semalam aku showkan gambar topi bola ni dalam WW..... arini aku nak bagitau topi tu bukan aku punya tapi adik aku CIK YAH yang punya..... topi ni agak tinggi sedikit tapi yang menarik tu ada 3 bijik bola comel kat atas tu..... haaa tu yang menarik perhatian aku tu.

Aku siap pakai dan bergambar dgn topi tu .... sekali pandang dah macam askar german dah ghupernya.... cuma aku tak pegang senapang, pakai uniform dan bermisai jeee..hihihi....



Cik yah ni laki bini memang hantu bola.
Topi tu laki dia beli kat stadium cuma lapanblas hinggit jo.
Setiap kali NOGORI masuk final muka duo kotul tu mesti turun stadium.
Sangguplah berasak-asak dalam orang ramai-ramai tu..... kena baling dengan botol pun dia sanggup.

Aku tak payah cakaplah...tak heran pun final ke idak ke..... time orang - orang dalam umah mak aku bertempik kat serambi tu tengok bola aku dah tido lena dah.
Tak terganggu pun tido aku walaupun abah aku bertempik nak pecah dinding bila nogori monang malam ari tu.

Bila dah pagi baru aku sibuk-sibuk tanya sapa menang malam tadi.
Piala Malaysia tu dah kepam di peluk di cium kat pemain nogori aku pukul 7 pagi baru tahu nogori monang.
Memang tak ado semangat kesukanan langsung kan ??



Tak kisahlah tu janji nogori den monang laie...hehehe...( poyoooo jeee mak cik ni !! )


SALAM UKHWAH





2 comments:

Rinna said...

Hahahah..samo laa..kito.. cuma tau bila tgk berito tghmalam.. baru tau nogori monang.. banggo laa jugak.. :)

CT NoArIzAh ArIs said...

RINNA.... hebat player kitokan..kito jo yg x hebat x menyokong langsung..hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails