Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, November 9, 2011

~ WORDLESS WEDNESDAY ~

Salam sejahtera..!!
Rabu
9 Zulhijjah 1432H



Ninja turtleeeeeeeee !!!!



SALAM UKHWAH

12 comments:

ariana said...

Penyu kat mana ni..penyu Nogori ke penyu menagis kat Trengganu..:)

Kakzakie said...

Amboi bergaya sakan. Tapi tak garang pun auntie tak takutlah sayang:)

Citarasa Rinduan said...

wahhhhhhhhhhhhh
memang besor....nak naik gak.. hehhehe

CT NoArIzAh ArIs said...

ARIANA... ponyu melako tu kak..hehe..

CT NoArIzAh ArIs said...

KAK ZAKIE.... mana nak garang dlm hati ado taman...kuikuikui...

CT NoArIzAh ArIs said...

AYU.. meh ayu naik sesama takut 7 hari 7 malam tak sampai-sampai je ke umah..ngeee..

Rinna said...

Wahh dah ada dah gayo ninja tuh.. cumo baju jo tak kono laa.. hehehe.. :)

IXORAROXI said...

bebudak ni bergambar lagu mana pun comey..cer cuba kita yang tak berapa nak muda ni bergambo lagu tu :)

nabilah_2908 said...

hehe..style la gambar ni..

ala2 pahlawan dok atas penyu... :)

CT NoArIzAh ArIs said...

RINNA... tu pasallah tapi ninja tak bawak payung..hihi..

CT NoArIzAh ArIs said...

IXORA....patung penyu tu pun leh hidup tengok kita berposing gaya tu..:)

CT NoArIzAh ArIs said...

NABILAH.. pahlawan turtleeee..hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails