Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, November 2, 2011

~ WW ~ Hobin Jang Hobin !!











SALAM UKHWAH

11 comments:

Rinna said...

Cantik laa topi tuh..:)

CT NoArIzAh ArIs said...

RINNA...Cantikkan...tapi bukan saya punya adik sy yg punya.

Shibam Jelita said...

tahniah laaaaaaaa, nogori monang, hihi

Cik Ecah said...

alolooo jang...lawo topi...he3

nabilah_2908 said...

lawa la topi tu... :)

tahniah tuk N9...

haih...bila la Melaka nak masuk final mcm ni eh..huhu....

CT NoArIzAh ArIs said...

SHIBAM... den tak nengok pun mlm tu..hihi...

CT NoArIzAh ArIs said...

CIK ECAH.... bila pakai dh mcm askar german kak..hehe..

Kakzakie said...

Ini kalau nampak anak kakak dia pun nak juga. Kreatif kan...

Kella said...

hehehe... beso sungguh topinya ya! hehe.. kak.. kalau ikutkan.. header sekarang tu.. dalam 2 bulan dah tukar.. tapi itu ialah header ke 3 kita pernah letak.. tak da pernah pula kita mengalami nasib di mana tak boleh letak header! aisshh.. camana nih! nanti ni kita pun nak tukar balik nih! nanti kita tengok juga.. tapi rasanya patut tak ada masalah kan.. hmmm musykil.... mari kita tanya pada yang pakar... =)

ariana said...

topi ye..ni mesti untuk peminat bolasepak..:)

deno said...

comel topi!! ada bola plk kat ats... mmg utk peminat bola:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails