Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Thursday, May 26, 2011

Doaku sentiasa mengiringgi perjalananmu !!



Minggu ni Prince dan Princess aku sibuk mengadap ujian pertengahan tahun.
Time periksa nilah pulak prince sakit kerongkong pastu mulut lak kena ulser.
Selalu sangat tak dengar cakap aku suruh minum air putih .
Sekarang bila sakit diri sendiri gak yg susah.
Pergi sekolah tak nak bawak air kosong.
Pastu sibuk mengadu kat aku bila sakit.

Princess : Ummi kita periksa math ari ni doakan kita dapat jawab ya !

Prince: Ummi esok may ada ujian penulisan tulisan khat doakan may ya !!

Prince :Ummi may sakit kerongkong ni doakanlah sakit ni hilang cepatttt !!


Yaaa.... hari hari ummi menadah tangan berdoa untuk kalian berdua.
Di permudahkan segala urusan setiap hari, di terangkan hati untuk belajar , jadi anak soleh dan solehah dan sentiasa di lindungi walau di mana  jua berada.

Bukankah setiap ibu di dunia ini perlu mendoakan yg baik-baik buat anak2 mereka ?


CN : Kasihan pada bayi2 yg tak berdosa itu...!!


SALAM UKHWAH

10 comments:

kayrul-shah said...

good luck untuk prince & princess...

CT NoArIzAh ArIs said...

KAYRUL...TQ :)

Suhami Ahmad said...

bagus...kecik2 dah pandai....moga2 jadi anak soleh dan solehah =)

IXORAROXI said...

Amin Ya Rabbal Alamin..anak yang baik selalu mintak restu ibubapa

kella said...

all da best for them!! =)

Dilla Ady said...

gud luck utk anak2 ct ye..

bahaya tu sakit tekak kalu dibiarkan leh melarat jadi demam nnti..kena cepat2 bawak ke doktor nih..kang tak leh nk exam lak..

CT NoArIzAh ArIs said...

SUHAIMI..Aminnn moga di makbulkan!

CT NoArIzAh ArIs said...

IXORA.. tima kasih kamu juga mesti pernah mengalami situasi yg serupa dgn sy kan?

CT NoArIzAh ArIs said...

KELLA.. TQ very much !!

CT NoArIzAh ArIs said...

DILLA... sekarang dh okey dah tapi suara dia dah mula garau... sora dh pecah ke tu ha ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails