Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Tuesday, May 31, 2011

Dah 4 isteri SY tu ya...!!




Beberapa bulan yg lalu ada sorang member aku cakap SY ni dah ada 3 isteri.... Mati-mati aku tak percaya cakap dia.
Ya lah aku ni kurang sikit ambik tahu pasal artis tu pasal dalam blog ni jarang korang dpt baca kisah artis-artis.

Aku pun rasa dari segi latar belakangnya sebagai artis tak mungkinlah ada isteri seramai tu.
Lagipun sekarang ni artis-artis kat Malaysia ni kecoh dek kahwin cerai kahwin cerai manakan mungkin SY yang hanya pelawak dan pengacara radio sinar ni leh ada 3 isteri.
Member aku ni pun jenis yg suka cakap bergurau lagilah aku susah nak percaya.

Beberapa minggu lepas heboh lak sana sini citer SY nak kahwin lagi... ke 4 koooo !!!
Terkezut badak aku sekejap.... oooo betullah cakap si polan tu hari tu !!

Tahniahlah buat pengacara sinar FM ni dah bertambah sorang lagi isterinya.
Aku suka dengar celoteh dia pagi-pagi kat radio tu nak-nak lak time dia bertekak dgn Kak Engku lagilah wat aku senyum sorang2 dalam keta tu pagi-pagi.

Hebatlah jugak selebriti macam dia ni leh dapat 4 isteri ....yg artis lain sibuk kahwin cerai dia lak kahwin tanpa bercerai berai.


CN :  Aku nak sangat kenal isteri pertamanya dan nak tahu apa yg buat dia kuat dan tabah macam ni.



SALAM UKHWAH

14 comments:

nabilah_2908 said...

kalau ikutkan...SY dah kawin lebih dari 4...

dia pernah bercerai 2 kali....dgn org yg berbeza..

moga2 berbahagialah mereka semua... :)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
1H 4W

Cik Ina Do do Cheng said...

Biarlah tak payah ambik tahu pasal dia. Cik ina tak kisah pun dia nak kahwin 4, tapi tak payahlah nak gembur-gemburkan berita tu dalam media ngan tv. bangga sangat ke kahwin 4.cik ina pun tak pernah tahu pun dia dah kahwin 3 sebelum ni.

CT NoArIzAh ArIs said...

NABILA... ooo ye ke dah 6 lah kiranya ya..huhu!!

CT NoArIzAh ArIs said...

CIK INA.. tu pasallah cik ina mcm nk bagitahu kt para suami2 dia hebat jee.. x pelah urusan diakan semoga berbahagialah dgn isteri2 nya tu asalkan semuanya terpelihara jgn ada yg terabai lak.

farhana_aziz said...

tabah betul isteri pertama dia kan..kalau saya, tak sekuat isteri dia kot..tak dapat payung emas pun takpela..huhu

A y e s h a Ramlee said...

6 isteri, 4 yang kekal.. alhamdulillah cuma yang ke empat 2, muda lagi dari ayesha... 3 tahun bezanya.. eammmm, tahniah jelah...

IXORAROXI said...

dah jodoh dia :D

CT NoArIzAh ArIs said...

FARHANA.... sy klau gelang rantai cincin emas tu naklah..hehe!!

CT NoArIzAh ArIs said...

AYESHA... semoga yg ke 4 tu lbh byk sabarlah ya menunggu giliran terakhir..huhu!!

CT NoArIzAh ArIs said...

IXORA... semoga jodoh2 SY tu berkekalan dan berbahagia :)

Dilla Ady said...

hmmm...susah nk komen tentang nih...rase cam dua2 pun takde perasaan...dan tiga lagi isterinye pun cam takde perasaan langsung...

tp luarannye mane kite tau kan..

tak silap dilla, salah seorang isterinye ahli kumpulan nasyid HAWA kot..yg ade shila lama tu..

Suhami Ahmad said...

kalau atok jadi pompuan, atok pun tak sanggup dimadukan...kuat betul iman isteri2 sebelum SY ni

CT NoArIzAh ArIs said...

DILLA.. yelah rasa mcm unnormal pulak dyorang semua tu !

CT NoArIzAh ArIs said...

SUHAMI.... tuk jgn lak cari madu untuk wan yo madu wat mkn tu x po..hehe!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails