Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, May 18, 2011

Hujan tu dah tolong aku siramkan pokok kat luar tu..


Sejak dua ke tiga hari ni hujan je pulak kat Senawang ni ha.
Semalam hujan ..hari ni hujan ... beberapa hari lepas pun ujan gak.
Minggu lepas panas je sampai kering tanah dalam pasu-pasu bunga aku kat luar ni.




Ni hujan ni satu rahmat jugak kat aku ni.
Kurang-kurangnya malam kang tak payah lah aku siram pokok-pokok tu lagi.
Jimat air dan tenaga aku.
Boleh BW awal sikit malam kang.

Kat tempat korang cammana lak.....masih lagi panas ke ataupun selalu hujan ?


CN :  Alhamdulillah....... :)


SALAM UKHWAH


10 comments:

nabilah_2908 said...

alhamdulillah...merasa hujan juga kat Melaka ni... :)

malam2 dah tak kepanasan lagi dah... ;)

CT NoArIzAh ArIs said...

NABILAH...samalah ya...g pun kita ni berjiran gak !!

MakNgah said...

cantik bunga CT.. :)... mmg hujan satu keseronokan, xyah siram pokok mcm selalu

Citarasa Rinduan said...

syukur...
disenawang hujan...
di johor jua hujan...
selamat malam ct...

CT NoArIzAh ArIs said...

MAK NGAH... seronok bila m.ngah komen kat cni igt mak long yg dtg...tima kasih pkk2 tu terapi minda sy tu.

CT NoArIzAh ArIs said...

AYU.. slmat mlm.. syukur kat johor pun hujan harap2 cuaca kita stabil balik taklah panas terik mcm tempohhari.

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

kat sini kekadang je hujan..tu pun tak lebat..kejap je teduh hehe.

CT NoArIzAh ArIs said...

BIE... ermm masih pabnas lagi bumi brunei ya... harap esok2 lebatlah yea sian pkk2 dan rumput kat tepi jalan tu.

LindaRahim said...

skrg hari2 hujan...sy pun seronok x yah siram pokok kat luar...tp yg lemahnye...jap2 nk kena alihkan pengampai baju (yg ada roda tu)...jap ketepi, jap ke tengah...jap ke luar jap ke dalam...hikhik...hujan salah...x hujan salah...

CT NoArIzAh ArIs said...

LINDA... bab kain tulah yg masalahnya kan asyik nk je lak pengampai tu.. tapi yg best bab menyiram tu pulak jimat air hehe!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails