Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Thursday, May 12, 2011

Yang lama jangan di buang.....



Bantal kusyen ni dah bertahun-tahun aku pakai..
Dah lebih dari sepuluh tahun dah...
Tapi yang bagusnya masih lagi elok dan tak koyak pun di mana-mana.
Cuma isi perut dia kat dalam tu je dah nampak kempis hasil dari himpitan badan aku hari hari.

Nak di buang memang sayang sangat pasal tak koyak mana -mana.
Nak terus pakai dan bersandar dah tak selesa pasal dah lembik dah.
Apalagi aku pun mulakan idea aku dengan mengemukkan dia balik.



Aku isi dengan lebihan kekabu aku buat bantal hari tu.
Aku sumbat cukup-cukup sampai padat dan buncit.



Hasilnya...... sekarang aku dah boleh bersandar dengan selesa kat ofis.
Malah lebih gebu dan padat dari yg di jual kat pasaraya tu !
Dah jimat duit beli kusyen baru !!


CN :  Takkan ada yg baru kalau tak de yg lama kan.... !!


SALAM UKHWAH

6 comments:

ariana's said...

Wah rajinnya...isteri mithali ni..pandai berjimat..hehe

CT NoArIzAh ArIs said...

ARIANA... pasal syg nk buang sebenarnya kenalah merajinkan diri menyumbat dgn kekabu..hehe!!

kella said...

eh eh... mana dapat kekabu tu! best nya! kita nak jugak! :p

camana nak dapat kekabu yang boleh di isi isi begitu ya.. hmm

Mommy Fara said...

yeay! berjaya!

CT NoArIzAh ArIs said...

kELLA... sy beli kekabu tu kat kedai jual baju & kain ela kat pekan kg saya... satu kilo 5rm tapi sy beli byk pasal nak wat bantal baru kat umah... cuba kella tanya kedai2 cina biasa yg ada jual kain2 ela tu.

Kalamhati said...

salam singgah..

waah bijak2..bantal kekabu ni best kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails