Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, May 9, 2011

Ceriter..ceriti di hari ibu.



"SETIAP HARI ADALAH HARI UNTUK UMMI TAPI HARI INI SANGAT ISTIMEWA KERANA KITA NAK SEDIAKAN SARAPAN UNTUK UMMI.... KITA & ADIK SANGAT SAYANGKAN UMMI "

Taraaaaa...............


V

V

V

V

V

V

V

V





Breakfast aku di masak dan disediakan oleh princess.... bukan aku sorang je tapi dia buat siap 4 set sekali.... jenuh aku nak mengabihkan termasuklah air teh orennya sekali.



Siap ada menu sekali... tertulis setiap hidangan dan ucapannya sekali.



kad yg cantik bereben hijau tu dari prince dan coklat dari princess.... ni nak menambahkan lagi berat badan aku ni !!!



Hadiah sampingan pakej basuh keta aku sekali...... keta ayah kat sebelah tu tak basuh sekali keeee ???



Gambar yg comel dan cantik ini pula di tagkan khas ke FB aku...... tima kasih ummi hargai setiap apa yg kalian lakukan..... Buat mak aku HJH SITI RADIAH PARIS tima kasih melahirkan & menyusukan aku 7 beradik... tima kasih bersusah payah membesarkan kami..... tima kasih atas kasih sayang dan pengorbanan membesarkan hingga kami semua berjaya menjadi  "ORANG"..... kasih ibu membawa ke syurga.....!!!!

Rumah kecil tiangnya seribu....
Rumah besar tiangnya sebatang...
Waktu kecil kau di timang IBU....
Dewasamu di pukul gelombang...




SALAM UKHWAH

6 comments:

Unknown said...

so touching bila ct syer entry hari ibu ini

ke4, 4 anakmu mmg baik hati..

selamat hari IBU untuk kamu

SITI NOARIZAH ARIS said...

AYU..... err anak sy sepasang jee.. yg 4 set tu b/fast untuk sy,hubby,princess & prince.

nabilah_2908 said...

wah....next year surprise apa la pula kan.. ;)

kereta ayah...kena tunggu fathers day la pulak... :)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
PLAYGIRL

SITI NOARIZAH ARIS said...

NABILAH... hehe itulah yg sy fikirkan !!

Dilla Ady said...

iskkk...bestnye dilayan camni...ni tak sabar nk tunggu anak besau camni..

SITI NOARIZAH ARIS said...

DILLA...insyaALLAH sampai giliran dilla nnt..sy doakan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails