Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Saturday, May 21, 2011

Alhamdulillah..... wujud lagi hari sabtu dan dunia masih berputar.





Beberapa hari lepas Ah soo cleaner kat ofis aku ni sibuk je cakap hari sabtu ni ( hari ni) kiamat.
Aku pernah buat pasal Ah soo ni di entry yang  SINI.
Bila aku tanya dari mana tahu ni ?
Dia jawab orang-orang barat cakap sabtu ni kiamat... ni mesti percaya dgn cakap Harold Camping dari California tu !!

Huhh..... dalam Islam kiamat hari Jumaat bukannya sabtu !!

Aku kata padanya tak ada sapa pun tahu bila kiamat.
Kalau tuhan nak kata kiamat bila-bila masa je dia akan jadikan hari kiamat tapi kami percaya kiamat tu adalah hari Jumaat.

Dia sonyom jo kat den dan cakap "haha... kita tengoklah nanti kiamat ke tidak 21hb ni... saya percaya mesti kiamat !! "

Dalam hati aku " Ya Allah kuatkanlah kesabaran aku dengan nyonya ni.... aminnnn!! "


CN : Dulu dia tak percaya dengan kiamat sekarang dia pulak yg  terover confident..



SALAM UKHWAH


10 comments:

LindaRahim said...

kiamat tu rahsia Allah...

CT NoArIzAh ArIs said...

LINDA... ya hanya Allah je tahu sedangkan mati kita pun tak tahu bila masanya inikan pulak kiamat.

tice su said...

Salam..

Mekaseh sudi jenguk laman su..semoga ikatan yg bermula ini, akan kekal sampai bila2...

Salam manis dr su :)

CT NoArIzAh ArIs said...

TECE SU... Sama-sama :)

~~Ticer Wann~~ said...

kompidennya nyonya tu.. haha kita ni yang menahan sabar... :D

Kalamhati said...

hehe percaya lak nyonya tu kt kiamat..

Hanya Allah yg tahu bilakah detik waktunya..=)

CT NoArIzAh ArIs said...

TICER WAN...sabar..sabar..:)

CT NoArIzAh ArIs said...

KALAMHATI..ya..dulu mati2 ckp tak percaya skrg baru dia tau...dia lak yg terover2.

Suhami Ahmad said...

kesian kan nyonya tu....kita beruntung dilahirkan sebagai muslim....sedih tengok ada yng muslim nak murtad...

CT NoArIzAh ArIs said...

SUHAIMI... ya sy lagi kesiankan muslim yg dah murtad tu...sama2lah kita jaga akidah kita dan keluarga kita.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails