Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Saturday, March 26, 2011

Kali pertama lee aku jogging memalam ni haa.....



Kedit to gugell lee..



Haisssshhhh....
dah berbulan-bulan tak berjogging dek malas punya pasal.
malam tadi aku g berjogging dgn adik dan PRINCE/PRINCESS aku.
terasa lak seronoknya jogging memalam ni.
ini kali pertama aku jogging malam selalunya petang je tapi kalau pepagi tu memang aku liat sikit leeeee.. !!

Tapi malam ni kat padang kompleks belia sukan Paroi ni tak ramai na orangnya.....agaknya pasal hujan lepas maghrib tadi tu yang ramai malas datang berlari tu....  kalau tak macam ulek ramai ea kat situ.

Nampaknya lepas ni rajin le aku datang sini malam-malam... yelah nak harapkan siang sibuk dek kerja mana ada masa jadi kita cari alternatif lain untuk bersenam.

Yang penting badan sihat otak pun cergas..kan kan kan !!!!


CN : psssst..... xcersize memalam ni best sikit selain dari tak kena cahaya matahari orang pun tak nampak kita main gelongsor sekali nak2 pulak aku ni kocik jooo...kihkihkih!!!


SALAM UKHWAH

8 comments:

Fahmi API said...

nice blog.. saya sedang bebrblogwalking dai kelab blogger.

Rajin2 singgah la di http://blogbebudakbiasa.blogspot.com/
heheh

SITI NOARIZAH ARIS said...

FAHMI... tima kasih sudi sggh & komen kt cni... sy akan terjah blog kamu nnt... tggu yeaaa !!!

Nora Shahaira said...

Akak nora pun dah lama tak jogging..bila kita jongging atau exercise macam dapat menghilangkan 'beban' kan...hehe..suke la

p/s: rumah sape tu..cantik la..

SITI NOARIZAH ARIS said...

NORA... betul tu macam hilang segala yg berkumpul dalam badankan!

Tima kasih... rumah tu rumah mak saya di kg di abadikan dlm blog ni.

misza said...

nak try gak la jogging malam. biasa jogging pagi minggu jer.

Encik Suami said...

saya pun dh lama giler tak berjogging.agaknye..klu jogging..mau terjelir lidah dibuatnye.

entri terkini "yey yey..dapat botol baru"

SITI NOARIZAH ARIS said...

MISZA... cubalah try.. seronok x panas dan x yah pki sunblock bagai tapi pastikan tempat tu terang dan ramai org yea.. klau x selamat lbh baik jgn !

SITI NOARIZAH ARIS said...

EN SUAMI.. rajin2lah berjogging utk kesihatan jantung anda.. ceeewahh !!

Sapa pulak yg dpt btl baru ni bapaknya kaaa anaknyaaa ??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails