Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Saturday, March 12, 2011

Wah..wah...serbu rumah CIK MAT GEBU nampaakkk !!!!





Hari ni rumah orang sedenak tu kena serbulah......
rumah sapa lagi kalau bukanrumah  blogger masak memasak terkenal CIK MAT GEBU kita tu !!
ramai blogger blogger specially yg kat Johor berVLOG kat rumah nya hari ni.


Mesti CIK MAT sediakan juadah yg enak-enakkan ???
alahai kempunan aku tak rasa dan tak join sekali.
nak wat camano jauh sangat kat selatan tu.
tapi aku tunggu cerita ceriti dari teman -teman blogger yang kesana  terutamanyalah blog Puan Ayu di CITARASA RINDUAN yang juga turun kesana hari ni.


uiitt..uiittt....
Blogger terhebat BEN ASHAARI pun adalah gaklah....!!!
Terangkat angkatlah rumah pemuda sedenak tuuuuu....



CN : tak sabar nak tengok VLOG dyorang ni .

SALAM UKHWAH:

4 comments:

CuteOven said...

tu la ct rugi kan tak pergi..kalau tak jumpa diaorang...

CT NoArIzAh ArIs said...

CUTEOVEN... tulah pasal klau x dpt tengok muka blogger idola sy tu !!

Mat Gebu said...

Waaaaa....hehe, alah biasa2 jee, saya pun bukan pakar masak..setakat boleh memasak...

CT NoArIzAh ArIs said...

MAT GEBU.. eh eh cik mat dtg sinilaahh... x pe bkn rezeki sy smlam mgkin satu hari nnt giliran sy lak jadi tetamu chef cik mat gebu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails