Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, March 28, 2011

SEGMEN : NAK PROMOTE BLOG DI BLOG ATOK ?

Tok ooo tok... cucu - cucu tumpang laluuuu..!!!

Haa.. pernah tak anda semua dengar ayat diatas ???
Pernahkannnnn......
Dululah time aku kecik-kecik kalau jalan dengan arwah wan aku kat tempat-tempat yang ada potensi nak kena sampuk atau boleh buat aku demam  arwah wan aku  akan cakap macam tu.

Tak tahulah pulak aku pasal apa pulak nak kena sebut atok tak pulak sebut nenek ke.. moyang ke... pak cik makcik keee...!!
dah jadi tabiat orang dulu-dulu cukup pantang kalau kita banyak soal itu dan ini.. jangan banyak tanya katanya.....  ikut aje lahhh !!




Haa sekarang ni aku nak ikut lak atok yg sorang ni... bukan ikut  kemana dia pergi tapi nak join dalam blog list atok ni.
Biasalahkannnn... nama pun orang lama banyaklah pulak petua yang dia ada.

Berminatttt ????
Kalau berminat dengan blog atok ni boleh klik terus kat gambar dia tu.....  tapi kalau korang minat kat atok tu leh jumpa terus dengan uwan .... den tak dapek nak nolong tu dowhhh !!!


CN : Tok ooo tok cucu nak menumpang kat bloglist atokkk.... boleh??


SALAM UKHWAH

3 comments:

AiMaN said...

atok dah pomot blog cucu di entry ini

http://petuakitasemua.blogspot.com/2011/04/nama-panggilan-pasangan.html

tq join segmen atok

yusnita said...

atok,,promote blog kite k,,macih,,,

http://yusnita86.blogspot.com/

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails