Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, March 14, 2011

Ni yang aku tak suka niii..... ni yang aku nak marah niiii !!!

Aku cukup-cukup pantang betul kalau ada orang yang memandai-mandai dalam kerja orang len.
orang len yang aku maksudkan itu adalah AKU bukannya Tun Dr Mahathir ataupun Ben Ashaari.

Dalam ofis ni dah ada tugas dan komitmen masing-masing jadi buatlah kerja sendiri .
janganlah pulak memandai-mandai buat keputusan untuk kerja orang lain.
dah aku cakap macam tu tak boleh....  kena wat yang macam ini....  ko ikut ajelah.
apahal pulak ko nak kata " tak apa... tak apaaa..."

Ni sekarang kerja ni ko yg buat ke aku yang buat ????
bila ada masalah berbangkit nanti aku yang kena jawab bukan kooooo..!!
ko hanya akan kata " tak tahu... itu bukan kerja saya !!! ".. dengan muka selamba beruk ko tu.

kau jaga ajelah kerja ko bebaik.. jangan nak berlagak PANDAIIIIII !!!
bila ada masalah nanti aku tarik ko.. ko bagi jawapan  BODOHHH ko tu pulak.

Pesan aku jangan masuk campur dan buat keputusan untuk orang lain punya keja yang tak ada kena mengena dengan kau yeee NYONYAAAAA !!!!


CN:  Mengucap..mengucap...mengucap !!


SALAM UKHWAH:

4 comments:

Nora Shahaira said...

betul betul marah ni..sabar..sabar...

CT NoArIzAh ArIs said...

NORA.. yaa sabar..sabar...ni time dh blh senyum dh..:)

Citarasa Rinduan said...

samalah...
tak suka kerja diganggu..melainkan kalau kita kena buat kerja grouping..

tak apa ct..kita kacau nescafe petang2 dgn layan pisang goreng..lagi best...

CT NoArIzAh ArIs said...

CR... yeeesss mkn grg psg panas cicah lak sambal kicap style org johor gerenti sedap punya..nyum nyum nyum !!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails