Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Tuesday, November 9, 2010

BUNTUUU !!!!.....akhirnya aku update blog masakan aku.

Hari ini kepala otak aku betul-betul kosong....

ZERO.........tak ada idea langsung nak update  RKTS..........kesudahannya aku update blog masakan aku      MENU ARIEZAH......itu lebih senang .....ambil gambar dan tepek aje dalam blog.....tak payah susah-susah nak perah otak macam nak ambil exam matematik peringkat ijazah pulak daaahhh !!!

Inilah bezanya blog peribadi  dengan masakan.....kalau idea dah tak ada ....kering kontang.....pusing kanan pusing kiri idea tak juga timbul-timbul... !!


CN : Aku tetap tak akan mengalah dari berblog sekali pun idea aku kering kontang tahap gurun sahara.

SALAM UKHWAH:

2 comments:

Robot | Sakti said...

hehehhe..
perah jangan tak perah idea tu.

:)

Post Terbaru Ragam Artis

SITI NOARIZAH ARIS said...

Kalu mcam perah susu lembu aje kan senang...tulah sapa suruh tulis blogkan!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails