Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Thursday, November 11, 2010

Hujan Dan Aku atau Aku Dan Hujan ???


 Lebat betul hujan kat luar tu...tengah2 hari macam ni kalau hujan lebat memang seronok....tapi bertambah kejung le aku dalam ofis ni ha....dah lah air-cond ni sejuk tambah lak dengan hujan lagilah aku sejukkk!!

Aku suka tengok hujan....kalau kat rumah aku akan duduk tepi tingkap tengok hujan turun sampai berhenti....yamg paling bagus hujan ni tolong siramkan pokok2 aku kat luar tu.....dah jimat masa aku menyiram pokok kan....lepas hujan berhenti suasana nyaaaaman sekali...ala-ala scotland gituuu !!!



Dulu mak aku cakap masa aku nak keluar tengok dunia ni pun hujan turun lebat mencurah-curah....sampaikan mak bidan yang datang kerumah nak sambut kelahiran aku tu basah kuyup dek hujan....tapi bila aku lahir je hujan yg lebat tu terus berhenti...dah macam cerita ala-ala bangsawan lak kan...tapi betul apa kalau tak caya leh tanya mak aku kat kg tu !!



 Dan...masa hari pernikahan aku juga waktu tu hujan....sampaikan HUBBY di payungkan sampai ke dalam rumah.....lepas akad nikah hujan berhenti....tulah pasal aku suka sangat dengan hujan....dah terkena badi hujan kot !!

TAPII...My Princess takut lak dengan hujaaaaann.....tambah lak lagi kalau ada guruh dengan petir....duk nyurok dalam biliklah sambil tutup  2 2 telinganya dengan bantal......apalah punya manusia.....macamlah dulu lahir kat planet marikh......rimas aku  !!


CN : Semua ni di sebabkan aku lahir dan nikah bulan November maaa...dah masuk musim tengkujuhkan...apa nak heran !!!

SALAM UKHWAH:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails