Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, November 8, 2010

"Sorry le tak ingatlah u yang mana satu..." ceehh...!!!

Tahu tak apa bendanya FACEBOOK tu..?
Tak ada oarng yang akan jawab "TAK TAHU"......malahan dari budak sekolah tadika sampai ke atuk nenek yang dah separa nyanyuk tu pun tahu apa itu FACEBOOK dan kelebihannya!!

Aku tak nak cerita pasal baik buruk nya menatang ni...tapi aku nak tabik kat orang yang cipta menatang ni pasal menatang nilah kita dapat jumpa balik kawan-kawan sekolah....jiran yang dah berpindah....hatta cintan cintun lama-lama dulu dan macam-macam lagilah...tak termasuk lagi dapat berkebun pastu dapat kuda freeeee !!!

Tapi yang aku nak ceritakan kat sini pasal.....betapa terharunya aku bila ada kawan-kawan sekolah aku dulu baik lelaki atau perempuan satu kelas atau tidak dengan aku dulu ,abang kakak senior dan adik-adik junior  masih ingat kat aku walaupun dah berbelas tahun terpisah......of course muka kita semua dah berubah sedikit apalah lagi bentuk badan.....tapi bagi mereka-mereka yg kurang rapat atau tak rapat langsung dengan aku masih mengenali aku lagi.....terharunyaaaaa!!

Aku ni dulukan student pendiam.baik budi pekerti....hehe( perasaaaan si minah ni )......tapikan yang buat aku tak boleh nak paham tu bila ada sorang tu yang agak-agak rapat jugaklah selalu bersembang dan usik-megusik boleh lah pulak bagi reason kat aku...
" Sorrylah...i tak perasanlah u yg mana satu...dulu kita satu kelas ke.....tak boleh ingatlah nama u dan rupa u  dulu..."

Piiraaaa mabuuukk....aku rasa macam nak bagi 5 das je kat muka dia kalau dia betul-betul ada kat depan aku sekarang ni.....aku tau le kau dah macam nak jadi tuan pengarah punya penolong tak yahlah lupa kawan lama yang pernah rapat dengan kau dulu.....tak hingat ke kau yang aku selalu temankan awek kau dating dengan kau dulu....nama kawan baik aku yang jadi awek kau dulu pun kau tak hingat lagi.....sah-sah cinta monyet makan pisang berangan !!

Kalau betul-betul dah lupa bawak-bawaklah tengok album lama dulu....mungkin di situ kau akan ingat di mana perjalananmu bermula !!


CN: Terima kasih kepada mereka-mereka yang masih ingat dan kenal kat aku lagi.


SALAM UKHWAH

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails