Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, November 22, 2010

Takewando up level .

Semalam My Prince kena buat presentation untuk latihan taekwandonya untuk naik ke level 2......sepatutnya dia buat ni semua bulan jun yang lepas tapi kerana aku dah buat persiapan untuk MAJLIS BERKHATANNYA terpaksalah buat presentation ni bulan ni.....baru 8 bulan dia join kelas taekwando ni.

Ibubapa yg datang berikan sokongan kpd anak-anak mereka



My prince yang dah mula bersemangat untuk buat presentationnya.



Kategori remaja pulak.....salod lah aku dgn dia orang ni tak malu untuk belajar walaupun bersaing dengan kanak-kanak. 


 Haa...hati dah senang balik rumah mengadap anak kucing dia lah pulak !!


CN : Aku GAGAL utk meng uploadkan video yg dah aku rakam sewaktu prince buat presentation hari tu kerana BB aku sangat leeeeembab....gambar2 ini saja yang dapat aku paparkan di sini.

SALAM UKHWAH

5 comments:

Unknown said...

wah..tahniah untuk anak ummi..

masa ayu study dipenang baru level 2..tak dapat habiskan takewando sampai habis..sedih sangat

ummi--
tak apa, kalau bb dh okey update video semula yer

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ct noarizah said...

T/kasih ayu...sy teringin nk tgk ank sy smpi tali pgg hitam nnt.

Sy msh berusaha nk uploadkan video tu g pun rakaman tu hampir 15mnt tu pasal BB x dpt nk tlg tu lama sgt.

kella said...

wah... bangga je rasanya kan...

kita awal2 lagi dah dapat tali pinggang hitam! terer kan?
heheh.. sebab kita silat!! hoho.. silat kan ke memang hitama awal2nya.. ;p

ct noarizah said...

KELLA :yea..yea..silat x payah tukar tali pgg lagi jimat coz tkwando nak tukar tali pgg tu pun kena bayar jugak..adeeesshh!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails