Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, November 15, 2010

Tetiba lak aku teringin.........


  Haa...tetiba lak ari ni aku teringin nak minum ice cream soda ni !!

Aku bukannya jenis yang suka minum air dalam tin ni......apalah lagi air yg bergas...banyak keburukkan pada kesihatan....selain dari kandungan gula yang tinggi ia boleh merosakkan tulang jika di minum selalu.....tapi hari ni tetiba le pulak teringin nak minum !!

Tetapi yang aku tak boleh tahan bila masa sendawa tu......menyengat kat hidung rasa macam nak tercabut segala yang ada kat dalam hidung tu......tu yang aku heran tu macam mana ada orang yang suka sangat meneguk air bergas ni hari-hari......tak rasa lemas ke kat hidung tu bila sendawa??

My prince selalu komplen kat aku kenapa tak bagi dia munum air coke atau segala jenis air bergas sedangkan DANIA ( sepupunya) boleh lak minum selalu?

Adik aku tu tak kisah pun kalau anak dia minum air macam tu pasal Hubby dia pun suka minum hari-hari....tapi aku ambil kisah benda-benda macam ni......sebab banyak keburukkannya terutama pada kanak-kanak.

Tetapi kerana lama dah tak minum aku teringinlah sangat-sangat nak minum ice krim soda ni....dan akibatnya terpaksalah tahan seksa bila sendawa.....!!!


CN :Kalau anak aku baca statement ni mesti kena komplen lagi!!




SALAM UKHWAH

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails